torstai 11. maaliskuuta 2010

KILPAILU



Kävijälaskuri hurisee kovaa vauhtia kohti 100000! Kiitos siitä kuuluu kaikille, jotka täällä käytte.

Siksipä päätinkin pitkästä aikaa palkita lukijoitani kilpailulla. Palkinto on yllätys, mutta jotain kivaa leivontaan ja kevääseen liittyvää piristystä on matkalle jollekin onnelliselle :)

Kerro minulle, miksi juuri sinun pitäisi voittaa palkinto? Paras selitys palkitaan ja sitä huumorintajuahan saa käyttää!

Liitä selitykseesi sähköpostiosoitteesi ja kerro samalla myös jos sinulla on jotain kehittämisideoita blogini varalle.

Kilpailuun voit osallistua aina huhtikuun loppuun saakka, eli voittaja selviää vappuna!

KAIKKI SIIS OSALLISTUMAAN!

(kuva lainattu mtv3:n sivuilta)

27 kommenttia:

Rouva V kirjoitti...

Jahas... ekana täällä käsi ojossa palkintoa haalimassa =)))
Onnittelut ensalkuun komiasta tasalukemasta, jossa just sopiva määrä nollia 8)
Kehittämisideoita mulla ei ikävä kyl ol... paitti, et kakkuja lisää, ni pysyy kansa tyytyväisenä ;)
Ja palkinto kuuluu sen takii juur mulle, et ekana tähän osallistuin... kai :)
Häpi, märkää kevättä !!!

MinnaV kirjoitti...

Hmmm... miksikö minun? Kenenkä ihmeen muun sitten ;)
Varmaan siksi, koska sinulle on niin ihana blogi ja niin valtavasti kävijöitäkin, miksipä muutenkaan minun kuuluisi saada yllätys.
Ja Sinulle Onnittelut ja aivan superihanaa Aurinkoista kevättä!!!

Anonyymi kirjoitti...

Siis tämä sinun kotisivusihan on jatkuva ihmettelyn ja kateuden aihe meille, joilla tuo jauhopeukalo on jonkin kumman mutaation kautta ilmaantunut kämmenen keskikohtaan! Minullehan taasen tuo yllätys kuuluisi jo pelkästään siitä syystä, että sisukkaasti seuraan ja kokeilen ohjeitasi peukalovammastani huolimatta---ja sisukkuushan tunnetusti palkitaan ;)
maranoma(ät)hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Kerranki pääsin mukaan kilipailee arvasta, aina vaan saa lukea voittajista (= liian myöhään havaittuja arvontoja )
Että siks minä!!!
On sulla ihkut sivut aina täällä tulee kurkittua mitä uutta mitä ideoita!!!
terv. omenakoto@suomi24.fi

anu kirjoitti...

Jahas. Palkinto kuuluu minulle koska mieheni on niin vätys, ettei minua koskaan yllätä kuin kehotuksesta. Olen siis tähän NIIN tottunut, että toistan saman sinulle; joku yllätyspaketti olis kiva.. vaikka jotain leivontaan liittyvää!
Kehittämisehdotuksia en kyllätähän hätään keksi.. Kiva blogi!

Ninuski kirjoitti...

Ensikertaa nyt blogissasi vierailen ja ihania luomuksiasi ihailen....
Kevättä rinnassa jo mulla,
ja yllätyspalkinto sulla.
Koskaan en ole mitään voittanut,
vaikka olen kovin koettanut.
Siitä syystä paketin haluan,
mutta nyt blogisi läpi koluan...

Kaisaa kirjoitti...

Olen aina pitänyt leivonnasta ja yleensäkin ruuanlaitosta, siksi katselenkin päivittäin kateudesta vihreänä muiden pitämiä blogeja ja hienoja tuotoksia mitä niistä löytyy.
Minun pitäisikin voittaa palkinto sen takia, koska haluaisin perustaa oman blogini mutta en itse-epäilykseltäni uskalla. Jos voittaisin leivontaan liittyvän yllätyksen, se voisi hyvinkin olla kaipaamani kannustin oman blogin perustamiselle.

Henkilökohtaisesti tahtoisin itse nähdä blogeissa enemmän suklaisia leipomuksia, myös voileipäkakkuohjeet ovat aina mukavia luettavia/katsottavia.

En halua sähköpostiosoitettani julkisesti näkyville ja siksi en sitä tähän viestiin laita. Käyn kuitenkin säännöllisesti blogissasi ja jos satun voittamaan, niin ilmoitan sinulle säpon samantien.

Helmi.fi kirjoitti...

Onnea Vaahtera huikeasta kävijämäärästä, minulle voit laskea tuostakin määrästä monta klikkausta, sen verran usein tulee täällä vierailtua -vaikka et mitään leipoiskaan, Ihmeteltävää ja katseltavaa riittää kyllä.

Palkinto kuuluu tietenkin sille, joka sen ansaitsee -Eli minulle! Menee hyvään tarkoitukseen ennenkaikkea.

Raikasta kevättä ja leivonnan iloa jatkossakin :)

Pia kirjoitti...

Onnea huikeasta luvusta!!

Jaa miksi minä, ihan siksi että olen nykään dementoituva vanhusbloggaaja =D

Pia kirjoitti...

Onnea Vaahtera <3

Minä siksi että olen dementoituva vanhusbloggaaja =D

Ruiskaunokki kirjoitti...

Hauskaa! Palkintohan on totta kai minun - aivan ilman selityksiäkin, koska se on minulle tarkoitettu.

Onnittelut jo etukäteen upeasta satatonnisesta kävijälukumittarissa!

Anonyymi kirjoitti...

Minä minä minä! olen vuosia ollut ahkera kakkublogisti...-lukija. Omaa blogia en ole saanut aikaiseksi, vaikka aineistoo kyllä löytyis. Eilenkin kummitytön synttäreille tein iglu-kakun marsipaanikoristeineen. Minulta ei lopu ideat ja tukea saan teidän ihanista blogeista. Eniten yleensä olen kaivannut vaihekuvia esim kakkujen tai marsipaanikoristeiden tekoon sekä pursotuksiin. Nyt tahtoisin yllätyspaketin palkinnoksi, koska rrrrakastan yllätyksiä! Ikinä en mitään voita, joten himoleipojana ja fantasiakakkujen tekijänä uskoisin ansainneeni palkintosi. Mahtavaa kakkukevättä ja kiitos blogistasi ja onnea 100000 kävijälle! T:Nappis

Selina kirjoitti...

Ensimmäistä kertaa vierailen täällä; sulla on kyllä tosi hienoja kakkuja! :D Hmm.. Mun pitäis voittaa, kun oon "reipas" nuori eli en vain lepää laakereillani, vaan leivon ja kirjoitan leivontablogia. En oo mikään maailman taitavin, mutta parhaani yritän. Arpaonni minua harvoin suosii ja olisi mahtavaa, jos nyt voittaisin.. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Minulle, minulle, minulle yllätys! Koska Rrrrrrrrrakastan yllätyksiä!!!!
Pitkästä aikaa piipahdin blogiisi ja täällähän oli taas ihanuuksia. Terkkuja!
-Mirkku-

Kristiina kirjoitti...

No ihan vaan siks mulle se palkinto, että saat hyvän mielen, kun saat antaa mulle palkinnon ja minä voin jatkaa hyvän mielen antamista palkinnon avulla taas jollekkin toiselle!;) Aurinkoisia kevätpäiviä!=)

Sirpa kirjoitti...

Onnea huikeasta kävijämäärästä!

Haluaisin voittaa, koska tähän perusarkeen tuollainen mukava kevät arpajaispalkinto tekisi hyvää. Niih ja kun miun 4-vee mussukka juoksee postilaatikolle hakee posteja, niin oishan se ihan huikeeta jos siellä oliskin paketti :D Ja kaikelle tulee aina käyttöä ja tarvetta.

Anonyymi kirjoitti...

Noora kirjoittelee....Ensimmäistä kertaa eksyin blogillesi ja huomasin, että hienoa juttuja sinulla täällä on. Onnitteluni upeasti luvusta!!! Miksi palkinto kuuluisi minulle...noh vaikka siksi ,että olen aika poropeukalo vielä leipomisessani ja parannusta tulee vain harjoittelemalla. Voitto voisi kannustaa tekemään lisää yrityksiä leipomisessa. =) IHANAISTA KEVÄTTÄ!!!!

Pampula kirjoitti...

Onnittelut vaan!!

Juuri sen vuoksi täytyy minun voittaa sillä meillä on yhteinen herkku, kaakaotoffeekeksit.

Ja kiitän samalla vinkistä käyttää sitä lidlin suklaata! :)

Sumi kirjoitti...

Hei! Eka kertaa vierailen hienossa blogissasi! :)
Palkinnon ansaitsisin ehkä siksi, etten ikinämilloinkaan voita yhtään mitään mistään! Viimeksi olen jotain voittanut v-91 laivalla yksikätisessä rosvossa. Silloinkin pelimarkka oli velipojalta lainattu. :)
Aurinkoista kevättä sinulle!

Henna/Paulineberg kirjoitti...

Minä, minä,minä....siksi, etten ole koskaan voittanut näissä arvonnoissa mitään =). Saanhan linkittää sinut? Niin ja Paljon Onnea mahtavasta kävijämäärästä!! Ei toisaalta mikään ihme!

Katja kirjoitti...

Palkinto siksi minulle, koska paljon blogeja seurailen sekä arvontaan osallistun, enkä koskaan ole yhtään mitään voittanut :(
Mahtavia teoksia sekä ihanat sivut! Ja valtava määrä käviöitä, onnea!

Insanity kirjoitti...

Voittohan menee tietysti sille rohmuajalle, joka käy salaa teidän herkkuapajilla öisin. ;) Jos oot ihmetellyt miksi kekseistä, kakuista, pullista ja herkuista häviävää mystisesti yksi siivullinen= tässäpä vastaus. Virtuaalirohmuamisella imuroin jokaisesta leivonnaisesta kulmapalan tietokoneelle ja salaa imaisen sen sitten blogin kautta kitusiini. Ja hyvää on! Täältä päästä löytyvä salainen leivos-rohmuaja on stalkannut blogiasi jo pitkät pitkät tovit, lähestulkoon alusta asti.

Anonyymi kirjoitti...

Onnea vaan tasalukemasta!!!!
Kyllä se palkinto ihan varmaan meille kaikille kelpaisi =) en tiijä miten parhaiten perustelisin itteni.
Jatka samaan malliin vaan juttujasi niin hyvä tulee. Aurinkoista kevättä sinulle.

terv. omenakoto@suomi24.fi

Juttis ja Minski kirjoitti...

Siis kun mä oon niin ihana ihminen ja mä en oo koskaan ikinä voittanu
yhtään mitään. Siis mä en tietenkään kerjää sääliä, mutta voisitsä mitenkään antaa sen palkinnon mulle? Sun blogi on niin ihana blogi, se on kaikisya paras blogi ja mä en koita mitenkään mielistellä. Mä en oo koskaan ees lukenu sitä, mut se on silti paras. Siis en mitenkään koita mielistellä.

Anonyymi kirjoitti...

paljon onnea kävijämäärästä!!! Itse löysin sivusi tänään ja aivan ihania tekeleitä sulla<3

Anonyymi kirjoitti...

Eksyin sivuille ja silmilläni
syön näitä sun juttuja. Sekin virkistää... Olen yh-äiti ja raha niukassa, herkutellaan harvemmin ja
saan luomuksistasi kivoja vinkkejä kun jatkossa pohdin mitä tehtäis. Kuvatkin ovat myös ihanan syötäviä :)! Teen etupäässä suolaista (mm ohraleipäset ovat perheen suosiossa), mutta makeaakin on joskus ihan pakko saada :)!

Vaahtera kirjoitti...

Olipas piristävä kommentti :)! Kiva kuulla, että tykkäät lukea blogiani. Toivon perheellesi oikein mukavia leivontahetkiä!