maanantai 18. helmikuuta 2008

Helmikuun Sly-paketti



Ihanaa tänään koulusta tullessa minua odotti paketti. Paketin avaamisen jälkeen olin aivan vakuuttunut, että minulla on se maailma paras SLY!



Tälläistä sieltä tuli:


-Kaakaohalvaa


-Ikinuori teetä :) ihanaa, minulla onkin tuo teevarasto suppenemassa!


-Aprikoosinväristä väriainetta


-Musta elintarviketussi


-Sinistä koristelugeeliä


-Pieni metallitylla (JIPII!)


-Kaunis itsetehty kortti



Voi tuhannesti kiitos taas sly, meinasin pakahtua ilosta ja onnesta kun avasin paketin :)

Elintarviketusseista olen haaveillut ja nyt pääsenkin sitten kokeilemaan marsipaanimaalausta kun on tussi ja väriä :)

Kaakaohalvasta olen kuullut pelkkää hyvää, mutta kaipaan vinkkejä mitä siitä voisi tehdä?

Kiitos suuri tuosta tyllasta, olen niin kaivannut kunnollisia tyllia! Onko tuo noin pieni tarkoitettu erikoisesti johonkin tarkoitukseen?

KIITOSKIITOSKIITOS :)

Toivottavasti pääsen yhteen viikonlopun kakkuun käyttämään jo jotai näistä...

1 kommentti:

sly2:si kirjoitti...

Hei. Kiva että paketti tuli perille ja oli mieluinen. Tuota teetä sain itse taannoin lahjaksi ja vaikka juon pääsääntöisesti kahvia, niin tuo hupeni kyllä nopeaan -se tuoksuu niin ihanalle!
Halvasta en ole itse tehnyt mitään todella pitkään aikaan, mutta olen nähnyt sitä niin monessa muussa blogissa, että ajattelin sen olevan mukava lisä. Ehkäpä ideoit jotain ihaaa, mistä itsekin inspiroidun?
Pientä tyllaa olen käyttänyt tekstien/pienien koristeiden pritsauksessa kakun päälle.
Mutta ensi kuussa sitten taas... :)