perjantai 30. marraskuuta 2007

Epäonnistunut vai onnistunut piparkakkukirkko?


Tänään suurena huolenaiheena ja tehtävänä oli siis koota tämä piparkakkukirkko. Eniten työssä kauhistutti se, että olin päättänyt tehdä toista kertaa elämässäni kokoamisen sulatetulla sokerilla, enkä sokerikuorrutteella. Ja vaikka kuinka olin suunnitellut tekeväni tämän työn jo monta päivää sitten, jäi se kuitenkin viimeiseen iltaan. Nyt siis oli pakko onnistua, sillä aikaa uuden tekemiseen, ei ollut enää.


Ja niinhän siinä kävi, kuten olin pelännyt. Osat eivät oikein sopineet toisiinsa, sillä ne oli tehty kaavoilla, kun olen tottunut tekemään sellaisilla muoteilla. Sain kuitenkin melko hyvin sokerisulalla ja sokerikuorutteella paikattua reikiä saumoissa. En ole nyt kuitenkaan ihan varman onko kirkko onnistunut vai epäonnistunut. Siinä on vikoja ja se on jostain kohti, kuten tornista, hieman vino. 6-vuotias veljeni kuitenkin lohdutti, että kyllähän sellaiset keskiajalla tehdyt kivikirkot ovat varmaan niin vinoja, että ne pian kaatuvat. En kai voi muuta tehdä kun myöntyä siihen :)
Jos voittaisit arpajaisissa, olisitko iloinen tästä palkinnosta?

5 kommenttia:

SLY kirjoitti...

Minusta tuo on hieno. Etenkin tuo luminen katto on ihanan jouluinen. Täällä siis SLY 2-ringin parisi. Tietosi ovat nyt minulla ja kovasti odottelen, että vuosi vaihtuu ja pääsen lähettämään paketteja sinulle päin.

Memelia kirjoitti...

Wautsi, todella hieno kirkko! :)

Hemuliina kirjoitti...

hemuliinalta terkkuja! Vastavierailulla ollaan...

Olisin iloinen jos voittasin arpajaisista tämän, koska oma piparitöllini epäonnistui täysin... =) Tämä on hieno!

Olga kirjoitti...

Minä aiankin hyppisin ja loikkisin kattoon asti jos tämän kirkonarpajaisissa voittaisin!

Vaahtera kirjoitti...

Mukavaa, että olet tuota mieltä, olga :)